توصیه های مهم نصاب کولر گازی

توصیه های مهم نصاب کولر گازی

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

نصب کولر گازی در محل تاسیسات با بهترین نصاب کولر گازی با اولین تماس شما در سریع ترین زمان انجام می شود. مناطق تحت پوشش سایت تاسیسات خدماتی نصب کولر گازی در سراسر تهران و البرز. همچنین خدمات تعمیر کولر گازی، سرویس کولرگازی، برد کولر گازی و تعمیر کندانسور کولر گازی توسط نصاب کولر گازی انجام می شود. بسیاری از نمایندگی های سطح شهر به دلیل عدم تجربه در نصب کولرگازی دچار اشتباه می شوند و در صورت استفاده از کولر گازی ممکن است برخی از آنها دچار مشکل شوند. در صورت نیاز به خدمات نصب کولر گازی در تهران و سایر برندها می توانید از خدمات نصب و نصب کولر گازی ما کمک بگیرید. اما سایت تاسیسات می تواند با ارائه بهترین خدمات تعمیر و نصب انواع کولر گازی رضایت مشتریان را جلب کند. در صورت مشاهده ایراد کوچک یا بزرگ آماده انجام تعمیرات لازم به صورت رایگان خواهد بود.

توصیه های مهم نصاب کولر گازی

کارشناسان ما قبل از نصب کولر گازی توصیه های مهمی در مورد محل مناسب کولر گازی - نوع مناسب کولر گازی - بهترین برندهای نصب کولر گازی - توصیه های مهم برای نگهداری خوب کولر گازی و سایر نکات را به شما می دهند. اما در این مقاله به نکات مهمی در خصوص نصب کولر گازی می پردازیم تا در صورت نیاز به نصب انواع کولر گازی در منزل خود از این نکات استفاده نمایید. برای دریافت خدمات مختلف انواع کولر گازی در بازار می توانید از سایت امکانات خدمات برق درخواست کنید.

نحوه نصب کولر گازی اسپلیت:

هشدار!!! به هیچ وجه نباید محل کولر و کولر آبی به هم نزدیک باشد. زیرا کار این دو کولر کاملا برعکس است و در صورت ایجاد اختلال در انجام وظایف آنها. این مشکل در موتور آنها رخ می دهد. زیرا کولر گازی کار دریافت رطوبت را انجام می دهد در حالی که کولر آبی برعکس عمل می کند و رطوبت را از بین می برد.

محل نصب یونیت داخلی:

هنگام نصب کولر گازی باید دقت شود که محل نصب یونیت داخلی آسیبی به دکوراسیون وارد نکند. توجه داشته باشید که در نصب کولر گازی اتصال یونیت های داخلی و خارجی باید آسان باشد و از نظر ارتفاع و مساحت تفاوت چندانی وجود نداشته باشد. پانل باید روی مکانی یا دیواری قرار گیرد که بتواند وزن خود را تحمل کند. همچنین باید مطمئن شوید که کولر گازی در جایی نصب شده است که هوا و باد جریان دارد. در غیر این صورت احتمال فشار روی کولر گازی وجود دارد. استفاده از دریل های کیسه ای برای جلوگیری از کثیف شدن محیط در هنگام نصب پنل کولر گازی توصیه می شود. همچنین توصیه می شود قبل از سوراخ کردن دیوار یا هر فضایی برای قرار دادن پانل از مته راهنما استفاده کنید.

هنگام استفاده از مته برای سوراخ کردن دیوار، مطمئن شوید که در محلی که سوراخ سوراخ می شود، لوله های آب یا فاضلاب یا سیم برق وجود نداشته باشد.  همچنین لازم به ذکر است که پنل کولر گازی در هنگام نصب باید کاملاً افقی اجرا شود. در صورت نیاز به خدمات نصب کولر گازی در تهران و سایر برندها می توانید از خدمات نصب و نصب کولر گازی ما کمک بگیرید. لوله تخلیه آب هنگام نصب پنل داخلی کولر گازی باید در سطح پایین تری نسبت به کولر باشد. لازم به ذکر است که لوله تخلیه آب در پنل کولر گازی نشتی نداشته و سوراخی ندارد.

به احتمال زیاد آب کولر آبی به دیوارها برخورد کرده و باعث ایجاد رطوبت داخلی در داخل خانه یا ساختمان می شود. در غیر این صورت باعث مرطوب شدن دیوار می شود. اگرچه همه می دانند که لوله آب چگونه باید قرار گیرد، اما بهتر است بگوییم لوله تخلیه کولر آبی باید کاملا شیبدار نصب شود. همچنین اگر سطلی برای جمع آوری آب از طریق لوله تخلیه قرار داده اید، مراقب باشید وقتی سطل پر شد، انتهای لوله را از سطل خارج کنید. در غیر این صورت امکان برگشت آب به کولر و داخل خانه قطعی است. توجه داشته باشید که همیشه یا هر از چند گاهی از انتهای لوله به داخل لوله یک قالب کوچک برای جابجایی توده های داخل آن و به خارج از لوله منتقل می شود.

اما به هیچ وجه از سیم های تیز و مانند آن استفاده نکنید. زیرا ممکن است باعث ایجاد سوراخ در لوله تخلیه کولر گازی شود و در صورت عدم اطلاع مشکل ایجاد شود. لازم به ذکر است که خروجی هوای کولر در هنگام نصب مسدود نمی شود زیرا باعث اختلال در روند کار دستگاه می شود. یکی از مشکلاتی که نصاب ها یا نمایندگی های کولر گازی مرتکب می شوند، نصب کولر گازی در مکانی است که به راحتی امکان پذیر نیست.



بازدید : 384
جمعه 6 خرداد 1401 - 15:18
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: